Felsökning
- Ingenting händer när jag försöker ladda ner skaparverktyget. Vad kan jag göra?
- Felmeddelande: "Kunde inte skapa orderfilen: Otillräckligt utrymme”
- Var kan jag hitta .ALBX-filerna som begärts av er tekniska support?
- Var hittar jag loggfilerna i appen (smartphone och surfplatta)?
- Några av mina teckensnitt saknas i ert nedladdningsbart skaparverktyg för Windows, vad kan jag göra?
- Jag ser inte bildbiblioteket
- Jag redigerade mina bilder i Photos men ändringarna syns inte i fotoboksprogrammet
- Problem med att spara mitt projekt
- Problem med att starta vårt skaparverktyg
- Problem med att öppna eller redigera mitt projekt
- Var hittar jag loggfilerna som begärts av er tekniska support?
- Var kan jag hitta .ALB-filerna som begärts av er tekniska support?
- Problem med att installera eller uppdatera programvara
- Mitt antivirus program blockerar önskefoto, vad ska jag göra?
- Jag har problem med att ladda upp min order, vad kan jag göra?
- Min brandvägg blockerar önskefotos fotoboksprogram, vad ska jag göra?
- Vad betyder utropstecknet på min bild?
- Felmeddelande “This product is not made with önskefoto”
- Felmeddelande "fel vid visning av objekt" nedladdade verktyget?
- Vad ska jag göra om jag får en felrapport?
- Felmeddelande - error in apc.exe nedladdade verktyget (Windows)?
- Jag ser inte produktvalssidan, vad ska jag göra (Windows)?
- Vad gör jag när mitt nedladdningsbara program är långsamt? (Windows)
- Kan du inte se dina Apple -bilder och iCloud -bilder?
- Vad kan jag göra när ordningen på mina bilder är annorlunda än i iPhoto?
- Var hittar jag First Aid-filerna som begärs av er tekniska support?