När du har problem med att spara ditt projekt måste vårt tekniska team undersöka för att lösa så snabbt som möjligt.
Vänligen fyll i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av Mac OS arbetar du med? Klicka här om du inte vet vilket operativsystem du använder.
2. Vilken version av vårt fotoboksprogram arbetar du med?
3. Var någonstans sparade du ditt album senast? Är det här på din lokala enhet eller skrivbord?
4. Var sparade du ditt album senast? (Var det här på skrivbordet, på en extern hårddisk, i din dokumentmapp, Dropbox eller iCloud?) Flyttade du boken till en annan plats?
5. Kan du kopiera albumet? Du gör det genom att gå till "Fil"> "Kopiera" längst upp till vänster i menyn.
6. Beskriv steg för steg hur problemet uppstod.Exempel: var i fotoboksprogrammet hände det? Vad höll du på att göra precis innan problemet uppstod? Fick du ett felmeddelande?
7. Bifoga en skärmdump av felmeddelandet eller status för fotoboksprogrammet vid tidpunkten då problemet uppstod.
8. Bifoga "Diagnostic-paketet" (Var hittar jag loggfilerna som begärts av er tekniska support?).
Använder du inte vårt Mac verktyg? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Windows
Onlineverktyget
App (smartphone and surfplatta)