Om du inte har några sparade projekt i appen, avinstallera appen och installera om den igen.
Observera: Om du tar bort appen kommer du att förlora alla sparade projekt!
Om du har sparat projekt i appen, kontrollera följande:
1. Finns det tillräckligt med lagringsutrymme? Mängden utrymme varierar för varje enhet. Vi ber dig att ta bort data från andra applikationer på din enhet och frigöra ledigt utrymme.
2. Är önskefoto-appen uppdaterad? Se vad som är den senaste versionen av skaparverktyget?
3. Är din telefon uppdaterad? Om inte, uppdatera till den senaste OS-versionen.
Fungerar fortfarande inte?
Vi ber dig att fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vad är versionen av telefonens operativsystem? Klicka här om du inte vet vilken version du använder.
2. Skicka loggfilerna. Se Var hittar jag loggfilerna i appen (smartphone och surfplatta)?
3. Lägg till en kort beskrivning av problemet, inklusive vilka steg du tog innan problemet uppstod.
4. Bifoga en skärmdump av skaparverktyget som visar att det inte öppnas.
Använder du inte vår app ? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Windows
Offline program Mac
Onlineverktyget