Vi är ledsna att höra att du har problem med att använda vår programvara.
Det finns flera faktorer som kan orsaka problem med att redigera eller öppna en fotobok. Av denna anledning kommer vårt tekniska team att behöva undersöka denna fråga ytterligare.
Vi ber dig att fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av vårt skaparverktyg arbetar du med?
2. När började du skapa din fotobok först?
3. När sparade du senast din fotobok?
4. Beskriv steg för steg hur problemet uppstår. Vi skulle vilja försöka replikera problemet själv när det är möjligt, så var så detaljerad som du kan.
Exempel: Var i redaktören hände detta? Vilka åtgärder gjorde du rätt innan problemet inträffade?
5. Fick du ett felmeddelande?
6. Bifoga en skärmdump av felmeddelandet eller statusen för redaktören vid utgåvan.
7. Sätt i diagnostikpaketet (Var hittar jag First Aid-filerna som begärs av er tekniska support?).
- "Diagnostikpaket"
- "Delkopia"
Använder du inte vårt Mac verktyg? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Windows
Onlineverktyget
App (smartphone and surfplatta)