När du upplever tekniska problem med ett av våra fotoboksprogram är det möjligt att vår tekniska support ber dig att skicka oss loggfilerna till fotoboksprogrammet som är installerat på din dator. Detta låter oss kontrollera problemet i grunden och förhoppningsvis erbjuda en lämplig lösning så fort som möjligt.
Loggfiler via Hjälp
1. Öppna fotoboken det gäller i vårt fotoboksprogram.
2. Upprepa åtgärderna för att nå felmeddelandet. Kontrollera att felmeddelandet visas igen.
3. Klicka på "Hjälp"-menyn och klicka sedan på "Skapa diagnospaket ...".
4. Spara filen någonstans där du lätt kan hitta den igen. En ZIP-fil sparas på den valda platsen.
Kan inte öppna fotoboksprogrammet för att hämta loggfilerna
Verktyget under "Hjälp"-menyn buntar alla filer som vår tekniska support behöver. Om du inte kan öppna vårt fotoboksprogram för önskefoto måste du hämta dem på ett annat sätt. Se till att du skickar oss både "Application log" och "System profile" med hjälp av First Aid-verktyget.
Var hittar jag First Aid-filerna som begärs av er tekniska support?
Använder du inte vårt Mac verktyg? Hitta samma instruktioner för: