Denna artikel erbjuder dig en lösning om du får problem när du laddar upp din produkt efter att ha klickat på beställningsknappen. Om du har problem när du redan är i kundvagnen, se: problem under kassan.
Felmeddelanden som indikerar ett uppladdningsproblem:
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Can't connect to print service (Mac)"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
När du har problem med att ladda upp din beställning kan detta ha flera orsaker. Vi ber dig prova följande lösningar en efter en:
1. Kontrollera din internetanslutning och använd en kabel om möjligt.
2. Om möjligt, försök ladda upp din fotoprodukt från en annan dator. Hur för jag över mina fotoboksprojekt till en annan dator?
3. För att skydda din dator, blockeras rutinvist de flesta programvarorna av din brandvägg. För att kunna beställa från önskefoto måste du tillåta vårt verktyg ha tillgång till internet. Vi ber dig vänligen se över dina inställningar för Mac brandvägg.
Har du fortfarande problem?
Vi ber dig att fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av operativsystem/iOS har du? Klicka här om du inte vet vilket operativsystem du använder.
2. Vilken version av vårt verktyg använder du?
3. Bifoga följande filer från vårt redigeringsverktyg genom att klicka på Diagnostikpaket (Var hittar jag First Aid-filerna som begärs av er tekniska support?).
- "Diagnostikpaket"
4. För att avgöra vart problemet ligger, försök ladda upp en ny, tom fotobok. Meddela oss vad som hände i nästa steg.
5. Vänligen förklara kort vilket problem du upplever och vilket eror meddelande du har fått.
Använder du inte vårt Mac verktyg? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Windows
Onlineverktyget
App (smartphone and surfplatta)