Den här artikeln erbjuder dig en lösning om du får problem när du laddar upp din produkt efter att ha klickat på beställningsknappen.
Om du har problem när du redan är i kundvagnen, se Problem under utcheckningsprocessen
Felmeddelanden som indikerar ett uppladdningsproblem:
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
Det kan finnas flera orsaker när du har problem med att ladda upp din beställning. Vi ber dig att prova följande lösningar en efter en.
1. Kontrollera din internetanslutning.
2. För att hjälpa dig att ladda upp din produkt från vår app vill vi be dig att du använder den senaste versionen av vår App. Du kan kontrollera det genom att gå till App Store och leta efter önskefotoappen. Om det indikerar att det finns en uppdatering tillgänglig, välj “uppdatera” för att installera den. När du har installerat den senaste versionen av appen stänger du av enheten och startar om den. Nu öppnar du bara appen på din enhet och försöker lägga tillbaka din beställning igen.
3. Om du fortfarande upplever problem med att beställa din fotoprodukt kan det bero på att det inte finns tillräckligt med minne på din enhet. Vi ber dig om att radera vissa data från andra program på din enhet och frigöra tillgängligt ledigt utrymme.
Har du fortfarande problem?
Vi ber dig fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av önskefotoappen har du? (Klicka på "Mitt konto" i det nedre högra hörnet. Du hittar app-versionen under texten.)
2. Vad är versionen av telefonens operativsystem? Klicka här om du inte vet vilken version du använder.
3. Lägg till en kort beskrivning av problemet.
4. Skicka loggfilerna. Se Var hittar jag loggfilerna i appen (smartphone och surfplatta)?
Använder du inte vår app ? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Windows
Offline program Mac
Onlineverktyget