Problem som uppstår vid start av programmet kan bero på problem med uppladdningar eller felaktiga nedladdningar.
1. Se till att du har en stabil internetanslutning. Om möjligt, försök med en kabel istället för wifi.
2. Om det här inte löser problemet kan du prova en fullständig ominstallation av programmet.
Observera: Alla sparade fotoböcker som du har på datorn kommer fortfarande att sparas där även om du gör en ominstallation av programmet.
1. Starta programmet medan du håller in Cmd- och Alt-tangenterna på skrivbordet.
2. Första hjälpen-fönstret öppnas.
3. Välj ‘Återställ delvis’
4. Stäng Första hjälpen-fönstret och prova att starta programmet igen.
5. Om detta inte löste problemet, öppna Första Hjälpen-fönstret och välj ’Återställ helt’
6. Stäng Första Hjälpen-fönstret och försök sedan igen.
Fungerar fortfarande inte?
Vi ber dig att fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av Mac OS arbetar du med? Klicka här om du inte vet vilket operativsystem du använder.
2. Vilken version av vårt skaparverktyg arbetar du med?
3. Bifoga följande filer i vårt skaparverktyg (Var hittar jag First Aid-filerna som begärs av er tekniska support?).
- "Systemprofil"
- "Applikationslogg"
4. Vänligen ange kort vilket problem du upplever och vilket felmeddelande du får.
Använder du inte vårt Mac verktyg? Hitta samma instruktioner för: