Det finns flera faktorer som kan orsaka problem med att redigera eller öppna en fotobok.
1. Vänligen starta förts om telefonen och försök igen. Logga inte ut från önskefoto-appen.
2. Är din telefon uppdaterad? Om inte, uppdatera telefonens operativsystem till den senaste versionen.
Fungerar fortfarande inte?
Vi ber dig att fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av önskefoto-appen har du? (klicka på "Mitt konto" i nedre högra hörnet. Du kan se versionen av appen under texten.).
2. När började du skapa din fotobok?
3. Beskriv steg för steg hur problemet uppstår. Vi skulle vilja försöka reproducera problemet själv när det är möjligt, så var så detaljerad som du kan.
Exempel: Var i applikationen hände detta? Vilka åtgärder gjorde du rätt innan problemet inträffade? Fick du ett felmeddelande?
4. Bifoga en skärmdump av felmeddelandet eller statusen för applikationen vid utfärdandet.
5. Bifoga kundsupportinformation (Var hittar jag loggfilerna som begärts av er tekniska support?).
Använder du inte vår app ? Hitta samma instruktioner för: