För det mesta har problem med att spara projekt att göra med lagringen på din dator. För att lösa detta så snabbt som möjligt, försök varje steg nedan.
1. Kontrollera om du har tillräckligt med lagringsutrymme. Vi rekommenderar att minst 2 GB eller 20% av det totala lagringsutrymmet är ledigt.
2. Prova att spara din produkt någon annanstans genom att använda alternativet "Spara som .." (vi rekommenderar att du testar skrivbordet eller en USB / extern disk).
Fick du ett felmeddelande som stod: "Åtkomst nekad"? Se mitt antivirusprogram blockerar bonusavtryck för mer information.
Funkar det fortfarande inte?
Vi ber dig att fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken version av vårt skaparverktyg arbetar du med?
2. När började du skapa din fotobok först?
3. När sparade du senast din fotobok?
4. Beskriv steg för steg hur problemet uppstår. Vi skulle vilja försöka replikera problemet själv när det är möjligt, så var så detaljerad som du kan.
Exempel: Var i redaktören hände detta? Vilka åtgärder gjorde du rätt innan problemet inträffade?
5. Fick du ett felmeddelande?
6. Bifoga en skärmdump av felmeddelandet eller statusen för redaktören vid utgåvan.
7. Bifoga alla loggfiler också (Var hittar jag loggfilerna som begärts av er tekniska support?).
Använder du inte vårt Windows-verktyg? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Mac
Onlineverktyget
App (smartphone and surfplatta)