Windows XP och Vista:
Observera att Windows XP och Vista inte längre stöds av nuvarande versioner av vårt program. Läs mer om detta ämne i våra Vanliga frågor.
Windows 7, Windows 8 eller Windows 10:
Standardplats: "Dokument" > "Albelli Fotoböcker" > "Projektets namn".
Öppna mappen med namnet på fotoboken som ger dig det här felmeddelandet. Fäst alla .ALB-filer (.ALB,. ~ ALB och ~ ALB2) som en bilaga till meddelandet du skickar oss via kontaktformuläret.
ALBX Online skaparverktyg
- Öpnna online-programmet.
- Öppna albumet det gäller.
- Logga ut från ditt konto genom att klicka på ditt namn eller e-postadress i övre högra hörnet av din skärm.
- Spara ditt album genom att hålla ner "Skift-knappen och tryck sedan på Spara-knappen". Albumet kommer nu att sparas lokalt på din dator.
Du kan lägga till denna fil i detta e-postmeddelande.
Följ stegen nedan för att spara tekniska data som lagras i bakgrunden när du använder vårt online-fotoboksprogram.
1. Håll ned "Skift" medan du klickar på "Spara"-knappen
2. En nedladdning har börjat till standardnedladdningsmappen.
3. Den så kallade albx-filen kan nu hittas i din nedladdningsmapp och är redo att bifogas i ett e-postmeddelande till vår kundtjänst.
4. Vänligen ge oss följande information när du vidarebefordrar albx-filen till oss.
- Vilken webbläsare använder du? Besök denna webbplats för att se vilken webbläsare du använder.
- Vilken version av Windows/Mac OS X använder du? Denna information kan också hittas genom att besöka denna webbplats.
- Om möjligt kan vi få ett skärmdump av problemet du upplever.
- Vilket namn gav du din produkt när du sparade den?
- När sparade du senast din produkt?
- Hur länge arbetade du med fotoboken?
- När uppstod problemet i programmet?
- Kan du ge oss en kort beskrivning av problemet du upplever? Hur och när inträffade felet?
- Kan du ange vilka åtgärder som orsakade problemet?
- Uppstår detta problem bara med den aktuella fotoboken eller i andra/nya fotoböcker?