Du kan se din order status för din beställning så snart den har slutförts med ett betalningsalternativ. När du har loggat in på ditt konto, gå till menyn till vänster och klicka på "Beställningar". Du kommer automatiskt att omdirigeras till din beställningsstatus. Här hittar du också en översikt över pågående beställningar och din orderhistorik.
Vänligen notera: Obetalda beställningar kommer att finnas kvar i orderstatusöversikten i 30 dagar. Om du inte vill slutföra en obetald beställning kan du ignorera detta i orderstatusen, eftersom den försvinner automatiskt efter 30 dagar. Läs mer om våra lagringsperioder
Klicka på " Visa detaljer" vid det aktuella beställningsnumret så finner du orderstatusen, det ser ut så här:
När din beställning har skickats kommer du att få en autogenererad e-postbekräftelse från oss. För beställningar inom Sverige kommer e-postmeddelandet också innehålla en spårningslänk för att följa leveransen av ditt paket.
Hur kan jag spåra leveransen av min beställning?
När statusen står på "Skickad" kan du spåra paketet genom att klicka på "Spåra din beställning". Detta kommer att leda dig till det leveransföretag som vi använder för att skicka din beställning. Eftersom din beställning är tillverkad och skickad från Nederländerna kan det dröja upp till 2 arbetsdagar innan Track & Trace visar ny information.
Se vår hemsida för beräknade leveranstider.
Vänligen notera
- Det kan dröja innan du har möjligheten att spåra ditt paket. Om din beställning är skickad på kvällen
kommer spårningsinformationen vara tillgänglig nästa arbetsdag. Om spårningslänken fortfarande inte fungerar efter 2 arbetsdagars, vänligen kontakta vår kundtjänst.
- Även om många beställningar anländer inom den angivna perioden kan vi inte garantera ett exakt leveransdatum, eftersom vi är beroende av leveransföretagen Post Nord och DHL.
Internationella beställningar
För internationella beställningar, beroende på landet, kan leveranstiden ta upp till 15 arbetsdagar. Tullar
och avgifter kan också påverka leveranstiden. Ditt leveransmejl är ett automatiskt genererat meddelande som endast visar den beräknade leveranstiden till Sverige. För internationella leveranser finns inget spårningsnummer på paketet och vi kommer tyvärr inte kunna spåra din leverans.
För mer information om internationell leverans, se Hur kan jag spåra min beställning?