Beställ igen utan justeringar
Du kan snabbt beställa produkter på nytt genom att gå till orderstatus, klicka på beställningsnumret, klicka på "Visa detaljer" och sedan på "Beställ igen’.
Vill du lägga till glans? Detta kan läggas till vid utcheckningen.
Observera: Den här metoden tillåter inte ändringar av produkten. Det kan hända att beställningsknappen inte längre är tillgänglig för äldre beställningar.
Beställ med ändringar eller finns det ingen knapp för att beställa på nytt?
Om du vill göra ändringar i produkten innan du beställer eller om det inte finns en beställa igen knapp, kan du använda följande metoder:
Observera: på grund av integritetslagar kan vi inte göra ändringar i din produkt åt dig.
-
Nedladdade programmet (Windows och Mac):
Om du har skapat en fotobok i vårt nerladdade skaparverktyg offline, kan du öppna programvaran och leta rätt på ditt sparade projekt på din dator. Du kan sedan lägga till den i kundvagnen och fortsätta till kassan. Du kan även göra ändringar innan du beställer på nytt.
Close -
Online programmet:
Logga in för att se en lista över de produkter du har skapat med hjälp av våra skaparverktyg. Beställ på nytt genom att, öppna produkten, gör eventuella ändringar om du vill och gå igenom beställningsprocessen.
Close -
App (telefon och surfplatta):
Om du skapade din produkt i vår app kan du redigera och beställa om därifrån. För att göra detta, öppna appen och kontrollera dina sparade projekt. Om appen tidigare har tagits bort kommer alla sparade eller beställda projekt från appen tyvärr också att ha raderats.
Close
Observera: Vi lagrar inte beställda produkter på obestämd tid. Inaktiva konton raderas, tillsammans med beställningar och sparade projekt, efter 5 år. För mer information, se vår lagringspolicy.
Se även: Felmeddelande “This product is not made with önskefoto”