Om det går att göra ändringar i din beställning eller inte beror på var i orderstatusen den befinner sig.
Status står på "Väntar på betalning"
Har du inte valt ett betalsätt för din order än? Gå till "Sparade projekt", leta reda på den fotoprodukt du vill redigera, placera beställningen igen och slutför med betalning.
Observera: Du kan få ett e-postmeddelande med en beställningspåminnelse, som du kan ignorera i det här fallet. Orderförsöket avbryts automatiskt efter ett tag om ingen betalmetod har valts.
Status står på "Beställd"
Om du redan har betalat/valt betalmetod för din beställning, men din fotoprodukt ännu inte påbörjats i produktionen, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kanske fortfarande kan hålla din beställningen, men detta garanteras inte.
För att hjälpa dig snabbast möjligt rekommenderar vi att du kontaktar oss via antingen telefon eller chatt.
Status på "I produktion" / "Skickad"
Det är inte längre möjligt att göra några ändringar på din beställning när den är i produktion eller skickad.