Om det går att göra ändringar i din beställning eller inte beror på var i tillverkningsprocessen den befinner sig.
Status står på "Väntar på betalning"
Har du inte valt ett betalsätt för din order än? Stäng ned beställningsprocessen, gör ändringarna i din produkt och lägg ordern igen.
Observera: Du kan få ett e-postmeddelande med en beställningspåminnelse, som du kan ignorera i det här fallet. Orderförsöket avbryts automatiskt efter ett tag om ingen betalmetod har valts.
Status står på "Beställd"
Om du redan har betalat/valt betalmetod för din beställning, men din fotoprodukt ännu inte påbörjats i produktionen, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.
För att hjälpa dig snabbast möjligt rekommenderar vi att du kontaktar oss via antingen telefon eller chatt.
Status på "I produktion" / "Skickad"
Det är inte längre möjligt att göra några ändringar på din beställning när den är i production eller skickad.