När du upplever problem när du installerar eller uppdaterar vår programvara orsakas det främst av din brandvägg eller antivirusinställningar.
Redigera säkerhetsinställingarna:
Lär dig hur du justerar din brandvägg
Läs om hur du justerar ditt antivirusprogram
För att uppdatera vårt skaparverktygsprogram på din Mac måste du ange lösenordet som du använder för att logga in på din Mac-dator för att tillåta installationen av uppdateringen.
Om det inte fungerar kan du kontrollera följande inställningar:
Avmarkera "Tillåt appar från butiken bara" (Windows):
Du kan hitta det här alternativet genom att gå till "Inställningar" ▸ "Säkerhet & integritet" ▸ "Allmänt"-menyn.
Markera den högra rutan för "Tillåt appar nedladdade från" (Mac):
Du kan hitta det här alternativet genom att gå till "Inställningar" ▸ "Säkerhet & integritet" ▸ "Allmänt"-menyn.
Om du har några frågor, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam. Vi hjälper dig gärna!