Om du har problem med betalning under kassan ber vi dig att prova något av följande:
- Se till att alla korrekta uppgifter skrivs in och att du har tillräckligt med pengar på kortet. Se till att rätt namn, utgångsdatum och CCV-nummer anges.
- Försök beställa från en annan enhet som tex din mobiltelefon. Gå till "Din kundvagn" och logga in för att återuppta utcheckningen från valfri enhet.
- Försök att beställa via ett Inkognito fönster.
- Ta bort kakorna och cacheminnet. Uppdatera sedan sidan och försök igen.
- Om du har en spärr för utlandsköp på ditt kort behöver du öppna upp för utlandsbetalning via din bank.
Skulle du inte slutföra betalningen så skickas automatiskt ett e-postmeddelande till dig, i vilket du finner en länk som tar dig tillbaka till betalningssidan. Om du vill fortsätta med beställningen klickar du på knappen “Slutför beställning” i e-postmeddelandet och följer stegen för att slutföra din beställning. När betalningen är lyckad kommer du att få en orderbekräftelse via e-post. Du kan också kontrollera status för din beställning i Mitt konto.
Om du inte vill fortsätta med beställningen kan du ignorera det här mejlet. Den obetalda beställningen förblir i din orderhistorik i 30 dagar, detta kan inte tas bort manuellt.
Se även: Problem under utcheckningsprocessen