Det kan finnas flera anledningar till varför du kan ha problem när du checkar ut. För att lösa problemet så snabbt som möjligt ber vi dig att prova något av följande:
1. Försök att använda en annan webbläsare (vi rekommenderar Google Chrome). När du väl inloggar in kommer du att omdirigeras till "Din kundvagn" där du kan fortsätta beställningen.
2. Försök att beställa via en inkognito eller privat sida.
3. Ta bort cookies och cacheminnet. Därefter uppdaterar du sidan och försöker göra beställningen igen.
4. Om du har fått felmeddelandet "Okänt fel" och du efterbeställer genom "Beställningshistorik" via "Mitt konto"? Det är möjligt att ordern är för gammal och vi har inte den information som behövs för att reproducera din beställning. Efterbeställ din produkt genom att öppna projektet i vårt skaparverktyg och beställa därifrån.
Om du använder en reupload-kod, se Min Reupload-kod fungerar inte. Vad ska jag göra? för mer information.
Funkar fortfarande inte?
Vi ber dig fylla i vårt kontaktformulär med följande information:
1. Vilken webbläsare använde du för att skapa projektet? Klicka här om du inte vet vilken webbläsare du använder.
2. E-postadressen ditt konto skapades under.
3. URL till kassasidan.
4. Skärmdump av den sida du sitter fast vid.
5. Nämn att du redan har provat stegen i denna FAQ.
6. Detaljerad beskrivning av de steg som tagits som leder till felmeddelandet eller problemet. Inkludera om du köper via en betalningslänk eller med en Reuploadkod.
Inte i kassan än? Hitta samma instruktioner för:
Offline program Windows
Offline program Mac
Onlineverktyget
App (smartphone och surfplatta)
Se även:
Jag har en rabattkod – Hur använder jag den?
Vad gör jag om min betalning misslyckats eller nekas?