- Liknande felmeddelanden:
- "Okänt fel"-meddelande ("Unkown error") under utcheckning.
Vi ber dig att prova följande saker:
När du fastnar vid utcheckningen orsakas det oftast av cookies i din webbläsare. Vi ber dig att prova följande saker:
1. Radera cookies and caches. Uppdatera sedan sidan och försök att lägga din beställning igen.
2. Försök också använda inkognito/sekretessläge.
3. Om detta inte löser problemet försök då att använda en annan webbläsare (vi rekommenderar Google Chrome).
Löste inte detta problemet?
Vänligen kontakta vårt kundtjänstteam och ange följande:
- E-postadress.
- Webbläsare och version som du använder.
- Skärmdump på sidan du har fastnat på.
- Nämn att du redan har försökt med stegen i Vanliga frågor.
- Detaljerad beskrivning av vilka steg som ledde upp till felmeddelandet/problemet.
"Okänt fel"-meddelande under utcheckning
Möjliga orsaker:
- Har du gjort en efterbeställning genom "Orderhistorik" på "Mitt konto"? Det är möjligt att din beställning är så gammal att vi inte har de uppgifter som behövs för att kunna återskapa din beställning. Beställ din produkt på nytt genom att öppna projektet i vårt fotoboksprogram och beställ den därifrån.
- Om du har fått en Reupload-kod från vår kundtjänst kan du kontakta dem igen för att ta reda på vad som orsakar problemet.
- Om du har fått en betalningslänk från vår kundtjänst kan den ha förfallit. Kontakta dem igen för att ta reda på vad som orsakar problemet.